سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

پرسش و پاسخ

برای دریافت کارتخوان چه اقدامی باید کرد؟

جهت خرید دستگاه کارتخوان در ابتدا باید عضو سایت شوید سپس کارتخوان موردنظر را انتخاب نبوده و آن را خریداری کنید در صورت نیاز به مشاوره میتونید از طریق چت آنلاین یا شماره تماس های موجود در سایت از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت دستگاه کارتخوان چیست؟

مدارک مورد نیاز برای استفاده از خدمات کارتخوان، به شرح زیر است: برای اشخاص حقیقی : کپی جواز کسب پذیرنده (در صورت عدم جواز کسب ، اجاره نامه محل تجاری و یا تکمیل فرم استشهاد ) ، کپی شناسنامه پذیرنده ، کپی پشت و رو کارت ملی پذیرنده ، تاییدیه شماره شباء ، کپی تاییدیه کد مالیاتی برای اشخاص حقوقی : تصویر روزنامه رسمی تأسیس شرکت، تصویر آخرین تغییرات روزنامه رسمی )آدرس – مدیران(، قرارداد باید طبق شرایط روزنامه رسمی به امضاء و مهر دارندگان حق امضا برسد، اجاره نامه یا سند محل فعالیت، کپی کارت ملی مدیرعامل و صاحبان امضا

جهت فعالسازی دستگاه کارتخوان چه اقدامی باید کرد؟

پذیرنده ی گرامی جهت فعالسازی دستگاه کارتخوان مدارک موردنیاز را برای کارشناسان سایت دیتاتک ارسال کنید.

مدت زمان فعالسازی دستگاه کارتخوان چقدر است؟

از زمان ارسال مدارک توسط پذیرنده 24 الی 48 ساعت کاری زمان میبرد تا دستگاه کارتخوان فعال شود.

کارتخوان خریداری شده از چه طریق ارسال میشود؟

ارسال کارتخوان خریداری شده در تهران و اهواز از طریق پیک و بقیه شهرستان ها از طریق تیپاکس خواهد بود.

محتویات کارتن ارسالی شامل چه چیزهایی است؟

کارتخوان ، آداپتور ، رول کارتخوان ، کیف کارتخوان

تسویه حساب تراکنش های انجام شده در روزهای کاری و تعطیل در چه بازه ای انجام میشود؟

در روزهای کاری در بازه‌ی ۴ تا ۸ صبح و در روزهای تعطیل در بازه ی 14 الی 18 بعداز ظهر تسویه حساب‌ها انجام می‌گیرد.

در مواقعی که پیامک مربوط به واریزی را دریافت نمی کنیم ، برای حصول اطمینان از عدم واریزی مبالغ چه اقدامی میتوان انجام داد؟

بهتر است برای حصول اطمینان از عدم واریزی پرینت حساب بانکی خود را چک نمایید.

دستگاه کارتخوان سیار در خارج از کشور قابل استفاده است؟

خیر، دستگاه های کارتخوان سیار فقط در محدوده کشور ایران قابل استفاده می باشد.

پشتیبانی از این دستگاه ها به چه صورت است؟ و چه مدت؟

واحد پشتیبانی “دیتاتک” بصورت تمام وقت و کاملا متعهدانه پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری از دستگاه ها کارتخوان را به عهده دارد. دستگاه های کارتخوان “دیتاتک” دارای ۳ ماه گارانتی سخت افزاری (تعمیر و تعویض) و پشتیبانی(نرم افزاری و سخت افزاری) می باشد.

آیا امکان انتقال وجه بر روی دستگاه های کارت خوان وجود دارد؟

خیر، انتقال وجه بر روی دستگاه های کارت خوان غیر فعال می باشد. فقط از طریق نرم افزار های موبایلی و خودپرداز (ATM) بانک امکان پذیر می باشد.

جمع و ریز گزارش تراکنش های روزانه خود را از روی POS چگونه دریافت کنیم؟

وارد منو دستگاه شده سپس گزینه تراکنش و در مرحله بعد یکی از سه گزینه‌ی خلاصه صورت حساب، صورت حساب یا جمع صورت حساب را انتخاب و سپس بنا به نیاز می‌توانیم نحوه‌ی مشاهده و چاپ گزارش و نوع تراکنش را نیز انتخاب نماییم. (لازم به ذکر است برای مشاهده ریز تراکنش‌ها از گزینه صورت حساب و برای دریافت جمع تراکنش‌ها از گزینه جمع صورت حساب استفاده می‌کنیم.)

چه زمانی می توان از پرداخت صورت گرفته توسط مشتری جهت تحویل کالا اطمینان حاصل نمود؟

پس از انجام تراکنش دستگاه به صورت خودکار رسیدی مبنی بر انجام موفق یا ناموفق تراکنش چاپ می نماید. پذیرنده باید در هنگام کشیدن کارت توسط مشتری از اصالت برگه خروجی دستگاه مطمئن شده و سپس کالا را تحویل دهد. به عبارتی اخذ رسید خرید موفق از دستگاه به معنی انجام تراکنش بوده و واریز وجه به حساب پذیرنده تضمین شده است.
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول